2014年12月20日 星期六

KC: 呢班友笑死人冇命賠!



KC: 網上留言一則!幾好笑!
睇完香港電台就發覺原來爭取真普選d人係弱智 
香港電台:
師奶:我從來只係煲劇師奶,因為政策傾斜,導致社會上好多不公平不公義,
所以要爭取真普選!

90後學生:因為政策傾斜,所以要真普選去改變個制度!

香港師奶絕大部分一向唔睇新聞,唔理政治,唔理任何運動,這是大家所知道的!

而岩岩香港電台位師奶亦係話自己從來只係煲劇政治冷感!

好老實,你政治冷感幾十年,唔留意時事幾十年,呢類人擺明係缺乏政治意識,咁你又要訓街爭取甚麼甚麼,咁咪即係証明你咩都唔識但係又要訓街,就係咁簡單!

更加表明了大部分黃屍帶都係政治on9

政策傾斜,咩係政策傾斜?你答唔答到我?

邊一個答到我咩係政策傾斜?傾斜左d乜?

黃屍們解答到?唔好答我大財團,你答呢個答案只代表你on99...

大財團出現唔係關政府、政權事,係資本主義同自由社會下產生出來的產物!

你話政策傾斜要上街,咁即係你要共產主義啦?

但係100%黃屍本身都係反中反共的,咁佢地已經出現自相矛盾,又要自由社會,又唔自由產生的財團出現,要共產定資本?佢地更加唔識答你,寫包單都得。

而且香港係自由經濟體,係好多年都no.1,就係因為係世界最自由經濟體先會有大財團出現,因為政府唔會干預任何人任何事,所以先出現大財團!而唔係因為政府去製造出黎,師奶和學生連這點都未識,就渣住拳頭話要真普選,無腦至此你還可以要求甚麼?

再反駁呢d傻仔的第3點:

師奶和學生話政府政策傾斜令大財團壓迫市民出現不公義,但係佢地唔知、唔識,CY上台時已表明加建房屋,只係不斷被一班傻仔用環保做籍口阻撓,比一班有心人話d屋係起比大陸人住,係屬於割地賣港,所以起唔成!

當然,白痴的煲劇師奶和被洗腦的學生係唔知這些的。

而且CY之前大力打擊樓市,令到李氏出口術玩野暗喻要撤資,我相信白痴的煲劇師奶和被洗腦的學生亦都係無聽聞過。之後就大大聲話政府幫大財團!

一堆咁無知既人出黎話幫香港人幫下一代,你驚唔驚?

KC: 呢班友笑死人冇命賠!

沒有留言:

張貼留言